Ελαφρώς ή μάλλον χονδροειδώς περίεργη η ανακοίνωση της εφοπλιστικής εταιρείας “Ionian Group” σύμφωνα με την οποία η διακοπή του δρομολογίου της γραμμής Σάμη-Πάτρα οφείλεται στην υποχρεωτική ακινησία των πλοίων ανά έτος λόγω προγραμματισμένης συντήρησης, επισκευών και ούτω κάθε εξής.

Και το γράφουμε αυτό διότι βάσει του σκεφτικού της συγκεκριμένης ανακοίνωσης θα έπρεπε κάθε χρόνο να διακόπτονται τα δρομολόγια και σε άλλες γραμμές, π.χ. στην γραμμή Κυλλήνη-Πόρος ή στη γραμμή Ζάκυνθος-Κυλλήνη. Από ότι ξέρουμε όμως καμία άλλη εταιρεία στην περιοχή μας ούτε καν η ίδια η “Ionian Group” δεν έχει διακόψει τα δρομολόγιά της σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή πλην της γραμμής Σάμη-Πάτρα, άρα θα λέγαμε ότι η Ionian Group δεν μας τα λέει καλά και ίσως θα πρέπει να επανέλθει στο θέμα και να δικαιολογήσει πιο πειστικά την  διακοπή των δρομολογίων του πλοίου της στη συγκεκριμένη γραμμή καθώς έχουν αρχίσει να δικαιώνονται αυτοί που έλεγαν ότι τα περί “ολοχρονικής δρομολόγησης” στη γραμμή Σάμη-Πάτρα είναι “Παραμύθια της Χαλιμάς” καθώς ήδη από τον Νοέμβριο  του 2015 η γραμμή εξυπηρετείτο τρεις φορές την βδομάδα ενώ πλέον, δηλαδή από τα τέλη του Γενάρη του 2016 και μετά, η γραμμή δεν εξυπηρετείται καθόλου.

Αυτά προς το παρόν και αναμένουμε υπεύθυνες απαντήσεις τόσο από την “Ionian Group” όσο και από την βουλευτή του Νομού Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, η οποία μετά την διακοπή του δρομολογίου Σάμη-Πάτρα κάνει πως “δεν ξέρει, δεν άκουσε, δεν είδε”.

Πηγή: portoni.gr