skip to Main Content
Dei

ΠΕΡΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ

Αφορμή για το σχόλιο αυτό ήταν κάτι που διάβασα στο facebook, σχετικό με την ενημέρωση από τα τηλέφωνα της ΔΕΗ όταν υπάρχει κάποια βλάβη. Και ως παράδειγμα φέρνω το συμβάν της περασμένης Κυριακής. Λοιπόν με βάση την συζήτηση που αναπτύχθηκε διαδικτυακά θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:

1. Αντιλαμβάνομαι και είναι σεβαστό αυτό ότι τις ώρες της βλάβης επικρατεί ένας πανικός παντού. Και στον κόσμο και στην ΔΕΗ. Όπως δε με πληροφόρησαν, υπάρχει μία μόνο τηλεφωνική γραμμή για ενημέρωση, που ασφαλώς είναι αδύνατον να προσφέρει πληροφορίες σε όλους και έτσι δείχνει να μιλάει συνεχώς σε βαθμό που κάποιοι που τηλεφωνούν να πιστεύουν πως το τηλέφωνο είναι “κατεβασμένο”.

2. Πρέπει όμως και οι ιθύνοντες της ΔΕΗ να αντιληφθούν ότι υπάρχει πολύς κόσμος, ιδιώτες και επαγγελματίες που αγωνιούν και ζητούν την στοιχειώδη ενημέρωση. Και καθώς πληρώνουν τους λογαριασμούς τους επιβάλλεται να την έχουν.

3. Θα έλεγα ότι πρέπει στην ΔΕΗ να σκεφτούν και την λύση ενός ηχογραφημένου μηνύματος σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως συμβαίνει με βλάβες του ΟΤΕ και του ίντερνετ, όπου θα δίνει κάποιες στοιχειώδεις πληροφορίες ώστε να καθησυχάζεται και ο κόσμος.

Back To Top