skip to Main Content
AN 41

ΠΕΡΙ ΘΗΛΥΚΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ

H εν πολλές αμαρτίες περιπεσσούσα Σουσού ….είναι η δεν είναι τελικά ένοχη για την εσχάτη προδοσία του ανθρωπίνου γένους; Από την γυναίκα προέρχονται τα καλύτερα και τα χειρότερα; Η μήπως όλα είναι ένα τεράστιο φιάσκο, μια υπόθεση φούσκα στο χρηματιστήριο που επιμένει να διαθέτει ως καλό χαρτί στους εκλεκτούς τζογαδόρους, τις μετοχές των αρσενικών.

Θα απορήσετε με το δίλημμα όμως ενόψει καλοκαιριού και όντας μάρτυρας ποικίλων σχολίων για τις θηλυκές γυμνόστηθες ή μινιφορούσες υπάρξεις από ξελιγωμένους άρρενες θαυμαστές, διαπίστωσα ένα διχασμό προσωπικότητας μια περίεργη αντίληψη για τις γυναίκες, που ξενικά από τις απαρχές της ιστορίας και διαιωνίζεται άκομψα στις διάφορες μορφές  πολυεπίπεδου άμεσου ή έμμεσου ρατσισμού.

Μια από αυτές είναι και αυτή στις ερωτικές ισορροπίες. Η γυναίκα σύντροφος οφείλει να είναι σεμνή , να μην προκαλεί τους έτερους αρσενικούς ανταγωνιστές ενώ η γυναίκα ερωμένη οφείλει να είναι ερωτική, φιλήδονη,  σαν παρουσία να εγείρει τον πόθο και την ζήλια και να εξάπτει την φαντασία των απανταχού ανδρών ανταγωνιστών-συνοδοιπόρων. Συνοδοιπόρων στην σκέψη και στα ζητούμενα. Μη σας φαίνεται παράξενο οι άνδρες τελικά, είναι είδος κλωνοποιημένο από την ίδια τη λίμπιντο. Ο ένας καθ΄ ομοίωση του άλλου υπακούουν σε προσταγές που δεν ορίζει η σκέψη αλλά το ένστικτο. Υποδεέστερα όντα τελικά; Η περαιτέρω ανάλυση θα δώσει φως στην υπόθεση.

Μια φορά και έναν καιρό, ήταν ο άνθρωπος….. τότε που ακόμη η σωματική ρώμη κυριαρχούσε στην νόηση. Γυναίκα και άνδρας σε ένα κοινό παρανομαστή, τιμούσαν την βιολογική τους ιδιαιτερότητα. Με τις δυνατότητες που τους προσέδιδε η διαφορά του φύλλου τους, ζούσαν αρμονικά με τους Νόμους της φύσης όπως άλλωστε και τα λοιπά όντα στο βασίλειο της μάνας γης. Εν συνεχεία -αν δεχθούμε τα σχολικά «παραμύθια»- το πνεύμα αφυπνίσθηκε και άρχισε δειλά δειλά να ωθεί σε ανακαλύψεις και επιτεύγματα. Τότε η  λάμψη του δυνατού άρχισε να ξεθωριάζει μπρος την αίγλη  του ευφυούς.

Η γυναίκα όντας λιγότερο απασχολημένη με την εκγύμναση του σώματος, περισσότερο ευφάνταστη και με έντονο το συναίσθημα να διαιωνίσει το είδος της και  προστατεύσει τα τέκνα της από τις υφιστάμενες αντιξοότητες,  είχε το έρεισμα, τον χρόνο και την δυνατότητα να επικεντρωθεί στην εξάσκηση του μυαλού της. Εξάλλου ήταν ανέκαθεν εκείνη που φρόντιζε και στάθμιζε τα του βίου. Ακόμη και η ερωτική πράξη, στον άνδρα επιβήτορα είχε την μορφή πάθους ενώ στην γυναίκα όπλου, είτε για να κάνει απογόνους είτε για να ελέγξει  εν γένει την συμπεριφορά του αρσενικού.

Με αυτά και με τα άλλα περιήλθαμε σε καταστάσεις έντονου μητριαρχισμού, γεγονός που στην πορεία  ενόχλησε ιδιαίτερα τους άνδρες που άρχισαν να αντιλαμβάνονται ότι κινδυνεύουν να χάσουν άπαντα τα οχυρά του φύλου τους. Η έντονη εξάρτησή τους από τις σαρκικές απολαύσεις και η αδυναμία τους να ανταγωνιστούν την μαεστρία , τις τέχνες που εκατεργάζετο ο γυναικείος νους, τους καθιστούσε ευάλωτους και αδύναμους.

Σε μια αναλαμπή διαύγειας εφάρμοσαν την τακτική του αιφνιδιασμού, με αρχικό πλεονέκτημα την σωματική υπεροχή (όσο ακόμη αυτή μπορούσε να αποτελέσει μέσο επιβολής) και εν συνεχεία τους νόμους, που πειθανάγκαζαν τις γυναίκες σε περιορισμό δράσης. Ο εγκλεισμός και η ανάθεση συγκεκριμένων καθηκόντων στα του οίκου, ήταν βασική προϋπόθεση για τον έλεγχο του θηλυκού.

Όμως η σκέψη των γυναικών υπήρξε πάντα ελεύθερη και δημιουργική. Οι άνδρες το γνώριζαν αυτό και  την συμβουλεύονταν στα σπουδαία εγχειρήματα. Όμως επίσης γνώριζαν ότι ο καταναγκασμός και η δουλεία οδηγεί στην εξέγερση. Πως θα προλαμβανόταν  η έκρηξη του θηλυκού ηφαιστείου; Έμοιαζε απλό. Ο φυλακισμένος δεν αντιδρά όταν επιλέγει ο ίδιος να φυλακιστεί. Όταν πιστεύει ότι έτσι  προσφέρει και θα αποκομίσει απολαβές βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Και η λύση ονομάσθηκε «θρησκεία». Φέρσου με υποτέλεια και υποταγή γιατί ο προφήτης κελεύει και η κοινωνία προσκυνά. Γιατί το «ευ» της αιώνιας ζωής εξαρτάται από το τσεμπέρι που φοράς, από την έλλειψη λόγου, από την τεκνοποίηση μόνο μετά γάμου κοινωνίας, από την ανοχή των πολλαπλών συντρόφων του συζύγου σου, προνόμιο μόνο των αρσενικών, από την συν-ταφή με τον άνδρα σου. Και οι νόμοι προσαρμόσθηκαν με τις ευλογίες της θρησκείας στα χούγια του αρσενικού, που θέλει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.

Μα φοβού την αυξανόμενη αμφισβήτηση στα θεία, τις νέο-άθρησκες γυνές. Το πέρας του 21 ου αιώνα θα σημάνει την εποχή που τα μίνι θα είναι δικαίωμα και των συζύγων και που η γυναίκα θα επιτελεί τον προορισμό της στην γη σε όλα τα επίπεδα. Αν χρειαστεί, πια θα γίνει μητέρα χωρίς γάμο, αν νιώσει την ανάγκη .Όπως όλα τα θηλυκά στην φύση.

Όμως προσοχή μη χαθεί το μέτρο. Η υπερβολή αντιβαίνει της ισορροπίας και η αμετροέπεια οδηγεί σε απώλειες…γοητείας και ανθρωπιάς. Κορίτσια με ρέγουλα.

ΣΑΜΟΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Back To Top