skip to Main Content
An

Η Κεφαλονιά στις Κάννες με στόχο τον τουρισμό πολυτελείας

Γράφει ο Ανδρέας Κολαΐτης (Τεχνολόγος Εφαρμογών Τουρισμού)

Εναρμονισμένος στο “κλίμα” της διπλωματικής επικαιρότητας από την επίσημη επίσκεψη του Προέδρου της Τουρκικής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, παραθέτω ένα δόκιμο τουρκικό γνωμικό από το οποίο αντιλαμβανόμαστε το πόσο αδόκιμα προετοιμασμένη από πλευρά μας ήταν ετούτη η επίσκεψη :

  “Δεν πουλάς δεν αγοράζεις στο παζάρι τι ζητάς;”  

Απεναντίας η προαναφερόμενη σοφή ρήση σηματοδοτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί η  Κεφαλονιά  δια του αρμόδιου Α/δημάρχου της Τουρισμού, κ. Ε. Κεκάτου εκπροσωπήθηκε στην διεθνή έκθεση τουρισμού πολυτελείας: “Ιnternational Luxury Travel Market” (ILTM) στις Κάννες (Cannes) της Γαλλίας που έλαβε χώρα από τις 4 έως τις 7 Δεκεμβρίου 2017 στο εκθεσιακό κέντρο: “Palais des festivals et des congres” , συγκεντρώνοντας φέτος 1.742 εκθέτες και μεγάλο αριθμό τουριστικών πρακτόρων από 75 χώρες (Ελλάς, Ιταλία, Γαλλία, Ιρλανδία, Αργεντινή, Ν. Κορέα, Αυστραλία,  Νησιά Μπαρμπάντος κ.λπ).

Ο εξειδικευμένος Φορέας της Έκθεσης ΙLTM τα τελευταία 16 έτη προβάλλει αυτή την εναλλακτική μορφή τουρισμού σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης στοχεύοντας σε εξειδικευμένο αγοραστικό κοινό. Για το 2018 έχουν προγραμματιστεί ακόμη εκθέσεις σε: Αφρική (Cape Town), M. Ανατολή (Dubai), ΝΑ Ασία (Singapore), Λατινική Αμερική (Sao Paolo), Β. Αμερική (Riviera Maya – Mexico) και φυσικά Κίνα (Shanghai).

Το κεντρικό σύνθημα (motto) της ILTM για την τρέχουσα περίοδο εκθέσεων είναι: #keeptheworldmoving (μτφ. διατηρήστε τον κόσμο σε κίνηση).

Το νησί μας “φιλοξενήθηκε” στο περίπτερο με αριθμό G-240, μεγέθους 200 τετραγωνικών μέτρων που είχε μισθώσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν  ποικίλες συναντήσεις και επαφές με στόχο την προαγωγή του στατιστικού δείγματος των επισκεπτών τουρισμού πολυτελείας (και) στην Κεφαλονιά!

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την είσοδο και μόνο στην έκθεση αυτή που είναι υψηλού επιπέδου, καταβάλλεται ποσό 800 ευρώ ενώ το κάθε περίπτερο εντός του χώρου του ΕΟΤ κοστίσε περίπου 7.500 ευρώ.

ILTM – International Luxury Travel Market – presents the world’s most desirable destinations, luxurious accommodations, convenient transport facilities and unique travel experiences. The exhibiting companies are hand-picked and must possess a good reputation as the fair to demanding international tourists directed. Through these measures, the visitors an exclusive look at the latest trends and offerings. For 2017 the exhibition in Cannes had a record of 1,742 exhibitors and 1,650 buyers from 75 countries. This year’s event theme was : #keeptheworldmoving.

Πηγή:

2Egr@mail.portoni.gr:143/fetch%3EUID%3E.INBOX%3E22956″>https://www.iltm.com/cannes/home/

Back To Top