skip to Main Content
Megaro

ΔΗΜΟΣ: ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                   Αργοστόλι, 19-2-2015

Νομός Κεφαλληνίας                                                    Αριθμ. Πρωτ.: 6377

Δήμος Κεφαλλονιάς                                                Αριθμ. Απόφασης: 119

Γραφείο Δημάρχου

Ταχ. Δ/νση : Π. Βαλλιάνου 7

T.Κ : 28100 Αργοστόλι

Τηλ: 26710-22933

Φαξ: 26710-28515

e-mail: dimarxos@kefallonia.gov.gr

 

 

 

Α  Π  Ο  Φ  Α  Σ  Η

 

Ο   Δήμαρχος  Κεφαλλονιάς

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις της παρ. 1 άρθρου 58, του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 48 Ν. 3584/07
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.4024/2011.
  4. Τις διατάξεις της παρ.10 του άρθρου 12 του Ν. 2503/97
  5. Την υπ’ αριθ. οικ.2/78400/0022/14.11.2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  6. Τις διατάξεις του άρθρου 45 Ν. 4071/2012
  7. Την αριθ. 68/2012 προηγούμενη απόφαση Δημάρχου για προγραμματισμό υπερωριών προσωπικού έτους 2012
  8. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο
  9. To γεγονός ότι οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών του Δήμου χρειάζεται να απασχοληθούν πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας για την αντιμετώπιση εποχικών εκτάκτων και επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών όπως:

Α. Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: Για την γραμματειακή υποστήριξη των πολιτικών οργάνων του Δήµου (γραμματεία Δημοτικού Συμβουλίου, Επιτροπών, Γραμματειακή υποστήριξη Τοπικών Κοινοτήτων) καθώς και για την απασχόληση υπαλλήλων για επιδόσεις δικογράφων και λοιπών εγγράφων στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες.

Β. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: Για την απασχόληση των Ληξιάρχων εκτός ωραρίου εργασίας.

  1. Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ως άνω απασχόληση θα ανέλθει στο ποσό των 8.759,00 ευρώ

Η ανωτέρω δαπάνη θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των ΚΑ 10.6012 Προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού έτους 2015.

 

 

 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

 

Εγκρίνουμε την υπερωριακή απασχόληση  υπαλλήλων του Δήμου, κατά το έτος 2015 αναλυτικά ως εξής:

Α. Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ: 20 ώρες απλής υπερωριακής απογευματινής εργασίας μηνιαίως μέχρι την 22η  ώρα για δώδεκα (8) υπαλλήλους

Β. ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: 20 ώρες απλής υπερωριακής απογευματινής εργασίας μηνιαίως μέχρι την 22η  ώρα για έξι (6) υπαλλήλους

Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού, ως ανωτέρω, θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί σε δύο ημερήσιες τοπικές εφημερίδες.

 

Ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς

 

 

 

                                                                                    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΙΣΗΣ

 

 

 

 

 

 

 

Back To Top