ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΛΥΚΟΥΔΗΣ: Από την Μεγάλη Τρίτη το «Ζάκυνθος 1» ξεκινάει τα δρομολόγιά του
Αναδημοσίευση από το http://www.cosmos965.gr/
Ο Αντιπρόεδρος της Kefalonian Lines Διονύσης Λυκούδης ήταν ο σημερινός φιλοξενούμενος της εκπομπής, «Στα Υπόγεια είναι η Θέα».
Αφορμή για την φιλοξενία του ήταν η ανακοίνωση της εταιρίας για την ένταξη του πλοίου στο δυναμικό της «Kefalonian Lines».
Ο κύριος Λυκούδης, έκανε στην αρχή μια ιστορική αναφορά για την εταιρία , ποια ήταν τα ερεθίσματα της οικογένειας του, έτσι ώστε να δραστηριοποιηθούν στις Ναυτιλιακές επιχειρήσεις και ανέφερε χαρακτηριστικά. Δεν μπορούσαμε σαν Κεφαλλονίτες, να βλέπουμε το νησί μας, τους 8 μήνες του χρόνου, να είναι σχεδόν αποκομμένο από τη στεριά, με τις αστείες κάθε φορά δικαιολογίες της Κοινοπραξίας που κανέναν δεν έπειθαν.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες, παρ’ όλες τις αρχικές δυσκολίες και ακόμα την όχι μεγάλη εμπειρία σε αυτόν τον χώρο, άσχετα αν η οικογένειά του είχε μια μεγάλη προϊστορία με το καΐκι του πατέρα του, με σωστά και ορθολογικά βήματα και εν μέσω γενικής οικονομικής κρίσης, κατόρθωσαν να φέρουν με τον καλύτερο τρόπο εις πέρας το δύσκολο και για πολλούς μήνες ζημιογόνο έργο της σύνδεσης της Κεφαλονιάς με την Κυλλήνη.
Υπερηφανεύτηκε για το έργο που προσφέρουν και θα συνεχίσουν να προσφέρουν με το δεύτερο πλοίο «Ζάκυνθος 1», δηλαδή να έχει την δυνατότητα ο εκάστοτε επιβάτης να φεύγει από την Κεφαλονιά η την Ιθάκη το πρωί προκειμένου να εξυπηρετηθεί στην Αθήνα και την Πάτρα και το βράδυ να επιστρέφει στο νησί του, κερδίζοντας χρόνο και χρήμα, αντίθετα με το παρελθόν, με τα 8 καθημερινά δρομολόγια των πλοίων της εταιρίας του σήμερα.
Σε ερώτηση ακροατή σχετικά με την ταχύτητα και την εσωτερική διακόσμηση του «Ζάκυνθος 1», απάντησε πως το πλοίο που βρίσκεται στις δεξαμενές Βασιλειάδη στον Πειραιά, δεν πήγε μόνο για να βαφτεί στα χρώματα της εταιρίας. Γίνονται μηχανικές παρεμβάσεις, έτσι ώστε το πλοίο να ταξιδεύει με 16 μίλια, 12-13,5 μίλια ταξίδευε στο παρελθόν, ανακαινίζεται εσωτερικά με ειδικούς designers, προκειμένου να αποκτήσει μοντέρνα αισθητική και το κυριότερο που πρέπει να ξέρει ο επιβάτης είναι, πως μόνο δύο πλοία σε ολόκληρη την Νησιωτική Ελλάδα, το Νήσος Κεφαλονιά και το «Ζάκυνθος 1», διαθέτουν τα πτερύγια ασφαλούς πλοήγησης για την καλύτερη ασφάλεια των επιβατών κατά το ταξίδι τους, στις δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Ειπώθηκαν πολλά και διάφορα, όλα σημαντικά και ενδιαφέροντα, ακόμα και προς το τέλος της εκπομπής, έγινε μια μικρή αναφορά για την υποψηφιότητά του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο του Αλέξανδρου Παρίση.
Ο Αντιπρόεδρος της Kefalonian Lines Διονύσης Λυκούδης ήταν ο σημερινός φιλοξενούμενος της εκπομπής, «Στα Υπόγεια είναι η Θέα».
Αφορμή για την φιλοξενία του ήταν η ανακοίνωση της εταιρίας για την ένταξη του πλοίου στο δυναμικό της «Kefalonian Lines».
Ο κύριος Λυκούδης, έκανε στην αρχή μια ιστορική αναφορά για την εταιρία , ποια ήταν τα ερεθίσματα της οικογένειας του, έτσι ώστε να δραστηριοποιηθούν στις Ναυτιλιακές επιχειρήσεις και ανέφερε χαρακτηριστικά. Δεν μπορούσαμε σαν Κεφαλλονίτες, να βλέπουμε το νησί μας, τους 8 μήνες του χρόνου, να είναι σχεδόν αποκομμένο από τη στεριά, με τις αστείες κάθε φορά δικαιολογίες της Κοινοπραξίας που κανέναν δεν έπειθαν.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες, παρ’ όλες τις αρχικές δυσκολίες και ακόμα την όχι μεγάλη εμπειρία σε αυτόν τον χώρο, άσχετα αν η οικογένειά του είχε μια μεγάλη προϊστορία με το καΐκι του πατέρα του, με σωστά και ορθολογικά βήματα και εν μέσω γενικής οικονομικής κρίσης, κατόρθωσαν να φέρουν με τον καλύτερο τρόπο εις πέρας το δύσκολο και για πολλούς μήνες ζημιογόνο έργο της σύνδεσης της Κεφαλονιάς με την Κυλλήνη.
Υπερηφανεύτηκε για το έργο που προσφέρουν και θα συνεχίσουν να προσφέρουν με το δεύτερο πλοίο «Ζάκυνθος 1», δηλαδή να έχει την δυνατότητα ο εκάστοτε επιβάτης να φεύγει από την Κεφαλονιά η την Ιθάκη το πρωί προκειμένου να εξυπηρετηθεί στην Αθήνα και την Πάτρα και το βράδυ να επιστρέφει στο νησί του, κερδίζοντας χρόνο και χρήμα, αντίθετα με το παρελθόν, με τα 8 καθημερινά δρομολόγια των πλοίων της εταιρίας του σήμερα.
Σε ερώτηση ακροατή σχετικά με την ταχύτητα και την εσωτερική διακόσμηση του «Ζάκυνθος 1», απάντησε πως το πλοίο που βρίσκεται στις δεξαμενές Βασιλειάδη στον Πειραιά, δεν πήγε μόνο για να βαφτεί στα χρώματα της εταιρίας. Γίνονται μηχανικές παρεμβάσεις, έτσι ώστε το πλοίο να ταξιδεύει με 16 μίλια, 12-13,5 μίλια ταξίδευε στο παρελθόν, ανακαινίζεται εσωτερικά με ειδικούς designers, προκειμένου να αποκτήσει μοντέρνα αισθητική και το κυριότερο που πρέπει να ξέρει ο επιβάτης είναι, πως μόνο δύο πλοία σε ολόκληρη την Νησιωτική Ελλάδα, το Νήσος Κεφαλονιά και το «Ζάκυνθος 1», διαθέτουν τα πτερύγια ασφαλούς πλοήγησης για την καλύτερη ασφάλεια των επιβατών κατά το ταξίδι τους, στις δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Ειπώθηκαν πολλά και διάφορα, όλα σημαντικά και ενδιαφέροντα, ακόμα και προς το τέλος της εκπομπής, έγινε μια μικρή αναφορά για την υποψηφιότητά του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο του Αλέξανδρου Παρίση.
Δημήτρης Αλοΐζος