Πώς ένας άνδρας «κατέβασε» μία απίστευτη επιχειρηματική ιδέα χάρη σε ένα ζευγάρι γόβες στιλέτο
Είχε σπουδάσει ψυχολογία, μόλις είχε απολυθεί από ένα κρουαζιερόπλοιο και δεν είχε ιδέα από επιχειρήσεις και μόδα. Κι όμως, ένας άνδρας «κατέβασε» μία απίστευτη ιδέα, που του άλλαξε τη ζωή, χάρη σε ένα εξαιρετικά άβολο ζευγάρι γόβες στιλέτο.
Η ιστορία του Ματ Χόραν είναι η απόδειξη πως οι καλές ιδέες- αν βέβαια κάποιος τις… δουλέψει πολύ- αποδίδουν και χαρίζουν επιτυχία και χρήματα. Ο νεαρός από το Μπρίστολ επέστρεφε ένα βράδυ με τη σύντροφό τους στο σπίτι. Εκείνη δεν μπορούσε καν να περπατήσει εξαιτίας του πόνου που της προκαλούσαν οι γόβες στιλέτο που φορούσε. Ενώ την κουβαλούσε στην πλάτη του, ο Χόραν της είπε ότι θα έπρεπε να φοράει πιο βολικά παπούτσια, ή να κουβαλάει στην τσάντα της ένα τυλιγμένο ζευγάρι εναλλακτικών υποδημάτων. Εκείνη του απάντησε πως δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Ηταν η στιγμή… μηδέν για τον Χόραν.
«Την ακούμπησα σε έναν τοίχο για να ξεκουραστώ και έγραψα στο κινητό μου ”Να εφεύρω τα παπούτσια που τυλίγονται”. Ήταν μία μεθυσμένη στιγμή ”Εύρηκα”, που άλλαξε την πορεία της ζωής μου», γράφει ο Χόραν σε άρθρο του στην εφημερίδα Guardian.
Την επόμενη ημέρα κιόλας, άρχισε την έρευνα. Ηταν τρομερά ενθουσιασμένος με τη σκέψη να φτιάξει τα πρώτα «τυλιχτά» παπούτσια στον κόσμο και το πρώτο αυτόματο μηχάνημα στο οποίο αυτά θα πωλούνταν, που δεν τον πτοούσε η σκέψη ότι δεν είχε ιδέα από επιχειρήσεις ή μόδα.
Δεν άκουσε καν τους συγγενείς και φίλους που του έλεγαν ότι θα κάνει μία… τρύπα στο νερό γιατί αν πράγματι αυτή η ιδέα ήταν καλή, θα την είχε υλοποιήσει ήδη κάποιος άλλος. Στα 28 του, ο Χόραν επέστρεψε στο πατρικό του, για να μειώσει τα έξοδα, και άρχισε να δημιουργεί την Rollasole, όπως λέγεται η εταιρεία του.
Εμαθε τα πάντα για τις επιχειρήσεις ψάχνοντας στο Google και ρωτώντας φίλους. Πέντε χρόνια αργότερα, εκείνη η βραδινή αναλαμπή, έχει πάρει σάρκα και οστά. Ο Χοράν συνεργάζεται με μεγάλα καταστήματα στη Βρετανία και τις ΗΠΑ, συμφώνησε να πωλούνται τα παπούτσια-ρολό σε γνωστά ξενοδοχεία και καζίνο στο Λας Βέγκας, ενώ ήδη τα προωθεί στη Μέση Ανατολή, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλία.
Στόχος του; Να γίνουν τα παπούτσια του το τέταρτο αντικείμενο που δεν θα λείπει ποτέ από τη γυναικεία τσάντα, μετά από τα κλειδιά, το τηλέφωνο και το πορτοφόλι.
Πηγή: iefimerida