skip to Main Content
An197

Τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων… πολλών ταχυτήτων – Τα σενάρια για τις νέες τιμές

Όσοι έχουν αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα πληρώνουν το 50% των τελών
– Ως και 50 ευρώ η επιβάρυνση για τα υβριδικά και ηλεκτροκίνητα
– Αυξήσεις από τα 1.500 κυβικά και πάνω, ίδια τα τέλη για πάνω από 2.000 κ.εκ.
– Χαράτσι και ποινή για όσους καταθέτουν τις πινακίδες του αυτοκινήτου
– Μικρές μειώσεις μερικών ευρώ στα μικρά αυτοκίνητα άνω των πέντε ετών
– Μειώσεις θα υπάρξουν και για όσους έχουν μεγάλου κυβισμού παλιά αυτοκίνητα

Ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί το τελικό σχέδιο με τα τέλη κυκλοφορίας, όμως όλα τα σενάρια που κυκλοφορούν δείχνουν ότι έχουν “κλειδώσει” κάποιες αποφάσεις και απομένει η κοστολόγηση.
Μέσα στα επόμενα 24ωρα θα ανακοινωθούν τα νέα τέλη κυκλοφορίας όμως ήδη γνωρίζουμε τις γενικές κατευθύνσεις. Έτσι από φέτος θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας ακόμη και όσοι έχουν αυτοκίνητο αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ή υβριδικό ή ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
-Το τελευταίο σενάριο που κυκλοφορεί για ηλεκτροκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα λέει ότι οι ιδιοκτήτες τους θα κληθούν να πληρώσουν τέλη της τάξης των 30 ως 50 ευρώ.
-Σε ό,τι αφορά στα υβριδικά τα τέλη θα καθορίζονται σε 50% των τελών των αυτοκινήτων αντίστοιχου κυβισμού μη αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών αντιρρυπαντικής τεχνο0λογίας θα έχει τέλη της τάξης των 120 ευρώ. Δηλαδή θα ληφθεί υπόψη ο κυβισμός του αυτοκινήτου και όχι η εργοστασιακή του αξία.
Το σενάριο της σύνδεσης τελών με την αξία του αυτοκινήτου φαίνεται ότι πάει για του χρόνου.

-Σε ό,τι αφορά στα συμβατικά αυτοκίνητα που δεν απαλλάσσονται από τα τέλη τα τελευταία σενάρια θέλουν μικρή μείωση της τάξης των 15 ως 20 ευρώ για τα αυτοκίνητα ως 1.200 κυβικά ενώ πληροφορίες μιλούν και για μεγαλύτερη αύξηση στα αυτοκίνητα που είναι άνω των 5 ετών ώστε να δοθεί κίνητρο σε όσους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας.
-Για τα αυτοκίνητα πάνω από 1.200 κυβικά και ως 1.500 κυβικά δεν αναμένεται καμία μεταβολή.
-Για τα αυτοκίνητα από 1.549-1.738 κ. εκ. και 1.739-1.928 κ. εκ. η μέση επιβάρυνση υπολογίζεται από 20 ως 50 ευρώ αντίστοιχα.
-Για τα μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες πληρώνουν ήδη τσουχτερά τέλη δεν φαίνεται ότι θα υπάρξει μεταβολή, ωστόσο στα σενάρια για κίνητρα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες “παίζει” η μείωση των τελών για όσα αυτοκίνητα είναι μεν μεγάλου κυβισμού, αλλά έχουν ξεπεράσει την πενταετία.
-Σε ό,τι αφορά στα αντικίνητρα για όσους σκέφτονται να καταθέσουν από δω και πέρα πινακίδες “παίζουν” άλλα δύο σενάρια. Το πρώτο θέλει την αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας από τους ιδιοκτήτες που έχουν ακινητοποιήσει το όχημά τους καταθέτοντας πινακίδες κυκλοφορίας για περισσότερα από 2-3 χρόνια, ενώ το δεύτερο σενάριο έχει να κάνει με επιβολή ενός τέλους ακινητοποίησης 300-450 ευρώ. Τα τελευταία 24ωρα ωστόσο το τέλος αυτό ακούγεται ότι μπορεί να είναι αρκετά μικρότερο. 

newsit.gr
Back To Top