skip to Main Content
SONY DSC

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ

Στις 9 Απριλίου 2016 ο Σύλλογος μας πραγματοποίησε με τεράστια επιτυχία μια διήμερη εκδρομή στα χωριά της Αρκαδίας με προορισμό την Δημητσάνα.

Ο πρώτος μας σταθμός ήταν στον ποταμό Λούσιο όπου εκεί τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια αξέχαστη περιπέτεια κάνοντας rafting . Η κατάβαση του ποταμού έγινε με φουσκωτές βάρκες, αφού πρώτα υπήρχε πλήρη ενημέρωση και εκπαίδευση από έμπειρους οδηγούς-εκπαιδευτές για την πλήρη ασφάλεια των παιδιών .

Οι υπόλοιποι είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν το χωριό Μάραθα και να πιουν ουζάκι στο τοπικό καφενείο του χωριού. Το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου το βράδυ περάσαμε όλοι μας μια αξέχαστη βραδιά με φαγητό ,μουσική, άφθονο κέφι και χορό μέχρι πρωίας.

Την άλλη μέρα το πρωί επισκεφτήκαμε το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης . Είναι ένα θεματικό μουσείο που προβάλλει τη σημασία της υδροκίνησης στην παραδοσιακή κοινωνία,παρουσιάζοντας τις βασικές προβιομηχανικές τεχνικές που χρησιμοποιούν το νερό ως κύρια πηγή ενέργειας για την παραγωγή διάφορων προϊόντων.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το πανέμορφο και πετρόχτιστο χωριό της Στεμνίτσας.Εκεί πολλοί από εμάς είχαν τη χαρά να ανέβουν μέχρι το κάστρο βγάζοντας αναμνηστικές φωτογραφίες καθώς και από όλα τα υπόλοιπα μέρη που επισκεφτήκαμε . Το μεσημέρι απολαύσαμε τα πλούσια εδέσματα στην κεντρική πλατεία του χωριού μέσα σε μια ζεστή και φιλόξενη ταβέρνα όπου και εκεί υπήρχε άφθονο κέφι,χορός και πολλές εκπλήξεις. Το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μια μικρή στάση στο Λεβίδι για καφέ .

Η ατμόσφαιρα που επικρατούσε σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής ήταν πολύ ζεστή και φιλική . Κάποια στιγμή όμως όλα τα ωραία τελειώνουν. Έπρεπε να γυρίσουμε στον Πειραιά. Τα παιδιά δεν το έβαζαν κάτω όμως με τίποτα. Ο χορός και το κέφι συνεχίστηκε στο χώρο της Αδελφότητας μέχρι τα ξημερώματα . Όλοι έμειναν ικανοποιημένοι καθώς στο πρόσωπό τους ήταν ακόμα ζωγραφισμένες η χαρά και η ευτυχία. Σίγουρα θα ακολουθήσουν στο μέλλον πολλές ακόμα τέτοιου είδους εξορμήσεις στη φύση !!!