skip to Main Content
ΕΟΠΥΥ: Κακόβουλα και παραπλανητικά μηνύματα – Τι να προσέξουν οι πολίτες

ΕΟΠΥΥ: Κακόβουλα και παραπλανητικά μηνύματα – Τι να προσέξουν οι πολίτες

Το παραπλανητικό μήνυμα επίσης εμφανίζει τα εξής χαρακτηριστικά

Αποστολέας: Η διεύθυνση email του αποστολέα δεν είναι ποτέ η επίσημη του ΕΟΠΥΥ. Οι πραγματικές διευθύνσεις e-mail του ΕΟΠΥΥ τελειώνουν σε @eopyy.gov.gr. Παραδείγματα απατηλών διευθύνσεων τα οποία πρέπει να αποφεύγετε είναι: @client.com, @outlook.com, @gmail.com, @yahoo.com, @yahoo.gr κ.ά.

Γενική προσφώνηση: Χρησιμοποιείται γενική προσφώνηση («Αγαπητέ/ή Ασφαλισμένε/η») αντί του ονοματεπωνύμου του ασφαλισμένου.

Αίτημα για στοιχεία: Ζητείται η επιβεβαίωση τραπεζικών ή προσωπικών στοιχείων μέσω συνδέσμου στο μήνυμα.

Αίσθηση επείγοντος: Το μήνυμα δημιουργεί την εντύπωση του επείγοντος για να πιέσει να δράσει άμεσα ο ασφαλισμένος.

Τι πρέπει να κάνει ο ασφαλισμένος αν λάβει τέτοιο μήνυμα

▪ Να μην πατήσει κανέναν σύνδεσμο μέσα στο μήνυμα.

▪ Να μην απαντήσει στο μήνυμα.

▪ Ακόμη και αν πατήσει στον σύνδεσμο ή απαντήσει στο μήνυμα, να μην δώσει κανένα προσωπικό ή τραπεζικό στοιχείο.

▪ Να διαγράψει άμεσα το απατηλό μήνυμα.

▪ Σε περίπτωση που έχει πατήσει τον σύνδεσμο και έχει εισάγει στοιχεία:

▪ Να επικοινωνήσει άμεσα με την τράπεζα.

▪ Να αλλάξει όλους τους κωδικούς πρόσβασης που ενδέχεται να έχει χρησιμοποιήσει (e-banking, email, άλλες υπηρεσίες).

▪ Να παρακολουθεί στενά τις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών.

Πηγή

Back To Top