skip to Main Content

Επιστολή διαμαρτυρίας προς Τραυλό των οδηγών και ιδιοκτητών φορτηγών για τη γέφυρα του Χειμωνικού – Δεν μπορούν να περάσουν φορτηγά πάνω από 25 τόνους – Στο πλευρό τους ο Δήμος Ληξουρίου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς Τραυλό των οδηγών και ιδιοκτητών φορτηγών για τη γέφυρα του Χειμωνικού – Δεν μπορούν να περάσουν φορτηγά πάνω από 25 τόνους – Στο πλευρό τους ο Δήμος Ληξουρίου

Επιστολή προς τον αντιπεριφερειάρχη Σταύρο Τραυλό, με την οποία διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι η νέα γέφυρα του Χειμωνικού δεν εξυπηρετεί τη διέλευση φορτηγών άνω των 25 τόνων, με αποτέλεσμα η πλειονότητα των φορτηγών τροφοδοσίας και άλλων απέστειλαν οδηγοι και ιδιοκτήτες φορτηγών.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τ επαρχιακό δίκτυο της Φάλαρης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το αυξημένο κόστος και τον κίνδυνο που εγκυμονεί η οδήγηση τέτοιων οχημάτων σε δρόμους στενούς.

Όπως αναφέρουν, ο δρόμος από Σάμη προς Αργοστόλι μέσω Αίνου, καθίσταται επικίνδυνος διότι η στενότητα του δεν επιτρέπει την αμφίδρομη διέλευση. Ακόμη, η γέφυρα στην τοποθεσία της Αγίας Βαρβάρας δεν είναι γνωστό εάν θα εξυπηρετεί την κυκλοφορία. Επιπλέον προβλήματα διαπιστώνονται στην δεύτερη επαρχιακή οδό από Σάμη (Αγία Ευφημία, Διβαράτα, Δρακάτα, Διλινάτα) ειδικότερα στην είσοδο στα Δρακάτα.

Για τους παραπάνω λόγους ζητούνται άμεσα ενέργειες με σκοπό η γέφυρα του «Χειμωνικού» να βρίσκεται σε θέση για να αντέξει έως και πάνω από 45 τόνους έτσι ώστε να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις.

Ο Δήμος Ληξουρίου στο πλευρό των διαμαρτυρόμενων

Στο πλευρό των οδηγών και ιδιοκτητών φορτηγών τάχθηκε με απόφασή του (84/2021) το Δημοτικό Συμβούλιο Ληξουρίου.

Η συγκεκριμένη γέφυρα είναι ζωτικής σημασίας, τόνισε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Γιώργος Κατσιβέλης και συνέχισε, μέχρι στιγμής διαπιστώνεται ότι είναι αδύνατο να περάσουν βαρέα οχήματα με αποτέλεσμα να περιορίζεται η χρήση της σε επιβατικά οχήματα και λεωφορεία.

Ο κ. Αραβαντινός έκανε λόγο για την ανάδειξη των ευθυνών της δημοτικής αρχής αλλά και τις ευθύνες της περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Στη συνέχεια ο κ. Ρουχωτάς τοποθετήθηκε υπέρ των επαγγελματιών οδηγών και τέλος, ο κ. Μαντζουράτος δήλωσε ότι, αποδεικνύεται η αδυναμία του κράτους να ανταποκριθεί στις ανάγκες του λαού.

Τελικά στο κείμενο της απόφασης αναφέρεται ότι το ΔΣ Ληξουρίου “Εκφράζει τη στήριξή του στους ιδιοκτήτες και οδηγούς βαρέων οχημάτων όσον αφορά τα αιτήματα που διατυπώνουν στην ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας τους προς την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.”

Αναλυτικά η επιστολή των οδηγών και ιδιοκτητών φορτηγών έχει ως εξής:

Ανοιχτή επιστολή

Προς: Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς & Ιθάκης κ. Τραυλό Σταύρο

Οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί που κινούνται στην επαρχιακή οδό που ξεκινά από το λιμάνι της Σάμης προς Αγία Ευφημία, Διβαράτα, Αγκώνα, Διασταύρωση προς Ληξούρι και Αργοστόλι, παρά την τοποθέτηση της στρατιωτικής γέφυρας στη θέση “Χειμωνικό”, ταλαιπωρούνται και επιβαρύνονται οικονομικά, καθώς η κατασκευή της συγκεκριμένης γέφυρας δεν εξυπηρετεί τη διέλευση φορτηγών πάνω από 20 με 25 τόνους.

Επιπλέον, σας εφιστούμε την προσοχή για το γεγονός ότι ο δρόμος από Σάμη προς Αργοστόλι μέσω Αίνου, που είναι και η μόνη Εθνική οδός που έχουμε στην Κεφαλονιά, είναι επικίνδυνος και δεν είναι δυνατή η διέλευση μεγάλων επικαθήμενων φορτηγών και βυτίων, γιατί η στενότητα του δεν επιτρέπει την αμφίδρομη κυκλοφορία. Επίσης, η επισκευή της γέφυρας στη θέση της Αγίας Βαρβάρας δεν είναι γνωστό αν θα μας εξυπηρετεί πλέον.

Όσο για τη 2η επαρχιακή οδό από Σάμη, Αγία Ευφημία, Διβαράτα, Δρακάτα, Διλινάτα, ειδικά στην είσοδο προς Δρακάτα, η στενότητα είναι πάρα πολύ επικίνδυνη για να κυκλοφορούν επικαθήμενα και βυτία, όπως και στην θέση Παναγία Λάμια στα Διλινάτα όπου λόγω της υπερβολικής κατάβασης ήδη έχουμε θρηνήσει ένα συνάδελφο. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και κατά την διέλευση από το χωριό των Διλινάτων, όπου είναι αδύνατο να κινούνται επιβατικά αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά ταυτόχρονα.

Για όλα τα παραπάνω ζητάμε να προβείτε άμεσα σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες προκειμένου στη γέφυρα του “Χειμωνικού” να προστεθούν τα απαιτούμενα υλικά ώστε να μεγαλώσει το τονάζ της γέφυρας πάνω από 45 τόνους για να μπορούμε και εμείς να συνεχίσουμε το έργο μας χωρίς να κινδυνεύουν οι ζωές μας και οι ζωές των συμπολιτών μας.

Πηγή

Back To Top