skip to Main Content
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

 

Μπορεί να είχες μια εξαιρετική διατροφή στο πατρικό σου σπίτι και το βάρος να ήταν το επιθυμητό, ωστόσο, η μετακόμιση σε μια άλλη πόλη, είναι μια μεγάλη αλλαγή.

Μπορεί, επίσης, λόγω της πίεσης των εξετάσεων, που είχες επικεντρωθεί, να αύξησες το βάρος σου.

Να η ευκαιρία να κάνεις το επόμενο προσωπικό βήμα εξέλιξης και να αλλάξεις τη διατροφή σου!

Η πρόκληση είναι οργανώσεις το δικό σου άδειο ψυγείο, το πρωινό σου στη σχολή, το μεσημεριανό στο εστιατόριο της σχολής ή της εστίας και να βάλεις μέτρο στα σουβλάκια και τις πίτσες του βραδινού.

Αλλάξτε τη διατροφική σας συμπεριφορά

Να μερικές απλές συμβουλές για φοιτητές:

 

  • Φρόντισε να εντάξεις 3 γεύματα και 2 σνακ καθημερινά, προσπαθώντας να τα συνδέσεις με το πρόγραμμα του Πανεπιστημίου.
  • Πλήρες πρωινό, π.χ. ένα τοστ με διπλό τυρί χαμηλών λιπαρών, γιαούρτι 2% με δημητριακά ολικής άλεσης, γάλα 2% με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης και ταχίνι ή μέλι, καφέ σκέτο ή με τη λιγότερη ζάχαρη, κ.ά.
  • Περισσότερα από 10-12 ποτήρια υγρών την ημέρα, κυρίως νερό και υγρά όπως καφές χωρίς ζάχαρη.
  • Πρόσθεσε σαλάτα σε κάθε γεύμα, ώστε να αυξήσει το επίπεδο κορεσμού, αλλά και την πρόσληψη σε θρεπτικά συστατικά.
  • Κατανάλωσε περισσότερα από 4 φρούτα την ημέρα. Κάθε φρούτο αντιστοιχεί σε μια ποσότητα που χωράει σε μια ανοικτή παλάμη. Μην παραλείπεις την μπανάνα.
  • Μην μένεις πολλές ώρες νηστικός/-η, γιατί οι επιλογές που θα κάνεις όταν πεινάσεις θα είναι πολλών θερμίδων, λιπαρών και χαμηλής θρεπτικής αξίας.
  • Μπορείς να αξιοποιήσεις και το φαγητό της σχολής και παράλληλα να συνδυάσεις τόσο το super market, όσο το μαγειρείο και τη σχολή όπως σε εξυπηρετεί, με βάση τα οικονομικά σου.
  • Εσύ, να ψωνίζεις και να μαγειρεύεις, με στόχο να είσαι καλά, υγιής και να έχεις ευεξία, συγκέντρωση και καλή απόδοση καθ’ όλη την περίοδο των σπουδών σου.
  • Μέτρησε σε τακτική εβδομαδιαία βάση, το βάρος σου!
  • Βάλε την άσκηση επιλογής στην ζωή σου!

Πλέον, αναλαμβάνεις εσύ, τον έλεγχο της διατροφής και της καθημερινότητάς σου!

Καλή επιτυχία στις νέες σου επιλογές!

 

 

Πηγή

Back To Top