skip to Main Content
Μαθητές της Κέρκυρας που αρίστευσαν στις Πανελλήνιες μιλούν στην «Ε»

Μαθητές της Κέρκυρας που αρίστευσαν στις Πανελλήνιες μιλούν στην «Ε»

Κουρασμένοι, αλλά και ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις τους, μίλησαν στην «Ε» και μοιράστηκαν κάποιες σκέψεις σχετικά με την επιτυχία τους, τα σχέδια τους για την επόμενη μέρα, αλλά και τους ανθρώπους που τους βοήθησαν

ΚΕΡΚΥΡΑ. Η «Ε» συνεχίζει το αφιέρωμά της στους μαθητές του νησιού οι οποίοι μετά από πολλούς κόπους και τεράστια προσπάθεια κατάφεραν να αριστεύσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πλέον μπορούν να ξεκουραστούν, να επιλέξουν τη σχολή που προτιμούν και να κάνουν όνειρα για το μέλλον.

Κουρασμένοι, αλλά και χαρούμενοι για την επιτυχία τους, μίλησαν στην «Ε» και θέλησαν να μοιραστούν κάποια πράγματα σχετικά με το μυστικό της επιτυχίας, τους ανθρώπους που τους βοήθησαν, αλλά και τα σχέδια τους για την επόμενη μέρα.

Αθηνά Ζώη, στοχεύει στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς με 19.000 μόρια

Η Αθηνά Ζώη, μαθήτρια του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας, συγκέντρωσε 19.000 μόρια γράφοντας 20 σε Μαθηματικά και Φυσική, 16,9 στην Έκθεση και 19,1 στη Χημεία. Όπως δηλώνει η ίδια στην «Ε»: «Είχα πάρα πολύ στήριξη από τους καθηγητές μου στο σχολείο και στο φροντιστήριο και από τους γονείς μου φυσικά».

Αναφορικά με το πως βίωσε την χρονιά των Πανελληνίων, δήλωσε ότι της φάνηκε πιο βατή απ’ ότι παρουσιαζόταν, παρόλο που είναι η πιο μεγάλη δοκιμασία στην ζωή ενός μαθητή. Θεωρεί όμως ότι με κατάλληλη στήριξη και θέληση είναι ένα εμπόδιο που μπορεί να ξεπεραστεί.

Γι’ αυτήν ήταν σημαντικό να μην αφήσει κάποια άλλα πράγματα που την ενδιέφεραν, όπως τον προσκοπισμό και να συναντά τους φίλους της, για να μπορεί να ξεχνιέται από το διάβασμα το οποίο κατά μέσο όρο την απασχολούσε τρείς ώρες τη μέρα.

Η σχολή της επιλογής της είναι αυτή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, αν και δεν είναι ακόμη σίγουρη για την πόλη, αφού αυτό θα εξαρτηθεί από το πρόγραμμα σπουδών, τους καθηγητές, αλλά και τις επιρροές που θα έχει.

Κλείνοντας θέλησε να ευχαριστήσει τους καθηγητές που είχε στο σχολείο για τη βοήθεια, αλλά και για της βάσεις που την βοήθησαν να χτίσει, από το Γυμνάσιο ακόμα, κάνοντας ειδική αναφορά στον καθηγητή των Μαθηματικών.

Ελένη Καρρά με 18.300 μόρια ευελπιστεί να περάσει στο τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ

Αναφορικά με την εμπειρία των Πανελληνίων εξετάσεων η Ελένη Καρρά, μαθήτρια του 1ου  ΓΕΛ Κέρκυρας δήλωσε στην «Ε»: «Η διαδικασία των πανελληνίων είναι επίπονη και ψυχοφθόρα αλλά αν υπάρχει πρόγραμμα, προσήλωση στο στόχο και μεθοδικό διάβασμα μπορείς να επιτύχεις».

Γράφοντας 16,9 στα Αρχαία, 17,4 στην Έκθεση, 18,9 στην Ιστορία και 20 στα Λατινικά συγκέντρωσε 18.300 μόρια και στοχεύει στην σχολή Ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ο λόγος είναι ότι τη θεωρεί πολύ ενδιαφέρουσα επιστήμη και θεωρεί πολύ σημαντικό το να προσφέρει βοήθεια στους συνανθρώπους της, ιδιαίτερα σε μία εποχή όπου η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο δεν αποτελεί πλέον ταμπού. Επιπλέον της αρέσει πολύ το κομμάτι της ανθρώπινης επαφής και της συσχέτισης με τους γύρω της.

Για να ξεφύγει από τις αρκετές ώρες που αφιέρωνε στο διάβασμα, επέλεγε να πηγαίνει βόλτες με τις φίλες της καθώς τις θεωρεί απαραίτητες για να υπάρχουν οι καλύτερες επιδόσεις.

Η επιτυχία στις Πανελλήνιες θεωρεί ότι είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων: «ο προσωπικός χρόνος που αφιέρωσα εγώ, η στήριξη από την οικογένεια μου, που ήταν πάντοτε δίπλα μου, το φροντιστήριο που πήγαινα και η καθηγήτριά μου ειδικότερα η Έλενα Βαρότση, με την οποία είμαστε μαζί από την πρώτη Λυκείου και ήταν πάντοτε δίπλα μου, με καθοδηγούσε με τον καλύτερο τρόπο και με υποστήριζε στην όλη διαδικασία η οποία ήταν ιδιαίτερα δύσκολη».

Κλείνοντας θέλησε να ευχαριστήσει την οικογένεια της, το φροντιστήριο «Μεθοδικό» που πήγαινε, την φιλόλογό της, Ελένη Βαρότση, καθώς και τους καθηγητές του σχολείου της.

Μαριλένα Ζηνιάτη, έχει στοχεύσει στην Αρχιτεκτονική Θεσσαλονίκης με 18.275 μόρια

Η Μαριλένα Ζηνιάτη του 4ου ΓΕΛ Κέρκυρας συγκέντρωσε 18.275 μόρια, γράφοντας 19,2 στα Μαθηματικά, 16,3 στην Έκθεση, 17,9 στη Φυσική και 19,7 στη Χημεία.

Μιλώντας στην «Ε» θεωρεί ότι η πολύ καλή επίδοσή της οφείλεται στο «ότι είχα αρκετή αυτοπειθαρχία και ότι δεν ξεκίνησα φέτος τη δουλειά. Το είχα χτίσει από το Γυμνάσιο και γενικά υπήρχε μια συνέχεια στην προσπάθειά μου στο σχολείο. Γενικά είχα βάλει ένα στόχο και προσπάθησα πάρα πολύ γι’ αυτόν».

Η σχολή της επιλογής της είναι η Αρχιτεκτονική Θεσσαλονίκης διότι επικεντρώνεται περισσότερο στο design και περιμένει τα αποτελέσματα των εξετάσεων του σχεδίου.

Η διαδικασία των εξετάσεων της φάνηκε αρκετά ψυχοφθόρα διότι «καλείσαι να αφήσεις τα ενδιαφέροντά σου λίγο πίσω και να βάλεις στο προσκήνιο τα μαθήματα. Παρόλα αυτά θεωρώ ότι μέσα από αυτήν τη διαδικασία κερδίζεις πολλά και μαθαίνεις για τον εαυτό σου, φτάνεις στα όρια σου και καταλαβαίνεις ότι αν βάλεις ένα στόχο και πραγματικά πολεμήσεις γι’ αυτόν θα τα καταφέρεις. Έτσι το βίωσα εγώ»

Θεωρεί ότι το περιβάλλον της, γονείς, καθηγητές, φίλοι, ήταν πολύ υποστηρικτικοί και την βοήθησαν πολύ στις δύσκολες στιγμές.

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, δεν είχε πολύ ελεύθερο χρόνο αφού εκτός από τα μαθήματα που είχαν όλα τα παιδιά είχε ακόμη και τα μαθήματα σχεδίου, περίπου 10 επιπλέον ώρες την εβδομάδα, όμως τα απογεύματα του Σαββάτου επέλεγε να βγει βόλτα με τους φίλους της ή να ασχοληθεί με το χόμπι της, τον Προσκοπισμό.

Θέλησε να ευχαριστήσει τις τρείς καλύτερές φίλες της, τους γονείς και τους καθηγητές της, καθώς και τον αρχηγό της στο Σύστημα Προσκόπων.

Κλείνοντας, ανέφερε ότι θεωρεί πολύ σημαντικό να μην συγκρίνεται κάποιος με τους γύρω του, αφού ο καθένας βιώνει διαφορετικά.

Τζούλια Μοσκάτ, συγκέντρωσε 18.500 μόρια και θα επιλέξει ανάμεσα σε Ιατρική και Οδοντιατρική

Η Τζούλια Μοσκάτ από το 4ο ΓΕΛ Κέρκυρας, συγκέντρωσε 18.500 μόρια χωρίς συντελεστές, γράφοντας 19,7 στη Χημεία, 19,6 στη Βιολογία, 17,7 στη Φυσική και 17 στην Έκθεση.

Αναφορικά με την σχολή της προτίμησής της δεν έχει καταλήξει ακόμη, αφού είναι διχασμένη ανάμεσα στην Ιατρική και την Οδοντιατρική. Θεωρεί πάντως ότι η καλύτερη επιλογή πόλης είναι η Θεσσαλονίκη, λόγω των πολύ καλών πανεπιστημίων αλλά και της φοιτητικής ζωής.

Για την εμπειρία συνολικά δήλωσε: «Ήταν μια δύσκολη εμπειρία, είχε πολύ stress, πολύ διάβασμα, αρκετές στερήσεις, αλλά εν τέλει ήταν καλύτερη απ’ όσο την φανταζόμουν και με διάβασμα μπορεί να ανταπεξέλθει ο οποιοσδήποτε».

Τόσο οι γονείς, όσο και οι καθηγητές και φίλοι την υποστήριξαν πολύς καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ το μυστικό της επιτυχίας το εντοπίζει «στο συστηματικό διάβασμα και στις γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις, από Πρώτη και Δευτέρα Λυκείου, ειδικά στα μαθήματα της Κατεύθυνσης».

Για να ξεφύγει από το διάβασμα, είχε χρόνο για να πηγαίνει μια χαλαρή βόλτα την εβδομάδα κάτι που της ήταν αρκετό για να φεύγει το άγχος και να ξεχνιέται.

Θέλησε να ευχαριστήσει τους φροντιστές της, τους καθηγητές, τους γονείς και τους φίλους της, όπως και το φροντιστήριο «Μεθοδικό» που την βοήθησε πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Θέλησε να ευχαριστήσει τους φροντιστές της, τους καθηγητές, τους γονείς και τους φίλους της, όπως και το φροντιστήριο «Μεθοδικό» που την βοήθησε πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Αλέξης Οικονόμου, συγκέντρωσε 18.275 μόρια και στοχεύει στην Ιατρική

Ο Αλέξης Οικονόμου, μαθητής του 3ου ΓΕΛ Κέρκυρας συγκέντρωσε 18.275 μόρια γράφοντας 19,9 στη Χημεία, 19,4 στη Βιολογία, 17,5 στη Φυσική και 16,3 στην Έκθεση.

Η σχολή της προτίμησής του είναι η Ιατρική, χωρίς να έχει καταλήξει ακόμη σε πόλη αφού θέλει να περιμένει μέχρι να ανακοινωθούν οι βάσεις. Θα προτιμούσε πάντως την Πάτρα ή το Ηράκλειο.

Στη διάρκεια της χρονιάς αφιέρωνε πολύ χρόνια για το διάβασμα αφού μέσα στην εβδομάδα, από τις 16:00 μέχρι τις 23:00 παρακολουθούσε μαθήματα στο φροντιστήριο και διάβαζε.

Για να χαλαρώσει και να ξεχαστεί από τον μεγάλο φόρτο μαθημάτων προσπαθούσε να βρει χρόνο το Σαββατοκύριακο ώστε να δει τους φίλους του, να παίξει μπάσκετ ή να ακούσει μουσική.

Σχετικά με την εμπειρία των Πανελληνίων δήλωσε ότι: «Ήταν κουραστική, το μεγαλύτερο θέμα ήταν ότι δεν υπήρχε χρόνος, για μένα δεν ήταν πολύ στρεσογόνα αλλά προς το τέλος υπήρχε πολύ πίεση, αφού παρά την κούραση έπρεπε να συνεχίσω διαβάζω».

Η επιτυχία του πιστεύει ότι οφείλεται στην προσπάθειά του, στο γεγονός ότι είχε ανθρώπους που τον υποστήριζαν, πολύ καλούς καθηγητές και στην αφοσίωσή που επέδειξε στην επίτευξη του στόχου του.

Κλείνοντας θέλησε να ευχαριστήσει την οικογένεια του και τους καθηγητές του που ήταν μαζί του όλο αυτό το διάστημα και τον καθοδηγούσαν.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Βασίλης Πανταζόπουλος είναι απόφοιτος του τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου (Ρόδος), με ειδίκευση στις Διεθνείς Σχέσεις. Επιπλέον, είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου από το Πανεπιστήμιο του Reading στις Στρατηγικές Σπουδές.

Οι πρώτοι των πρώτων στην Κέρκυρα

Πανελλήνιες 

29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 

 ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΖΔΡΙΓΙΑΝΝΗ

Συγκέντρωσαν βαθμούς που «ζαλίζουν». Πως τα κατάφεραν. Αριστούχοι μιλούν στην «Ε» για τον προσωπικό τους αγώνα που τους οδήγησε στην κορυφή

ΚΕΡΚΥΡΑ. Συναισθήματα χαράς, ανακούφισης και ηθικής ικανοποίησης προκάλεσε η σημερινή ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελληνίων εξετάσεων σε αρκετούς υποψήφιους από την Κέρκυρα. Ο προσωπικός αγώνας που κατέβαλλαν καθόλη της διάρκεια της χρονιάς, άνοιξε το δρόμο για να πιάσουν τους στόχους τους, με βαθμούς που τους έφτασαν στην κορυφή.

Ξέγνοιαστοι και γεμάτοι αυτοπεποίθηση πλέον χαμογελούν και βάζουν πλώρη για τις Σχολές και τα Τμήματα της προτίμησής τους. Αριστούχοι από σχολεία της Κέρκυρας που βρέθηκαν στα βαθμολογικά «ρετιρέ» μιλούν στην «Ε» για την διαδρομή που τους οδήγησε στην επιτυχία.

Ιωάννα Σπίγγου: Η πρώτη των πρώτων στην Κέρκυρα  με 19.600 μόρια

Την υψηλότερη βαθμολογία στην Κέρκυρα πέτυχε η Ιωάννα Σπίγγου από το 1ο ΓΕΛ. Χάρη στις εξαιρετικές επιδόσεις της κατάφερε να βρεθεί στα βαθμολογικά «ρετιρέ» και να ξεχωρίσει ως η πρώτη των πρώτων στην Κέρκυρα με βαθμούς που «ζαλίζουν». 19,9 στη Φυσική, 20 στη Χημεία, 20 στη Βιολογία και 18,5 στην Έκθεση που μεταφράζονται σε 19.600 μόρια.

Η νεαρή αριστούχος βάζει πλέον πλώρη για την Ιατρική συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση. Όλα αυτά ωστόσο δεν ήρθαν χωρίς κόπο. «Ήταν μια δύσκολη και κουραστική χρονιά. Το διάβασμα μπορεί να έφτανε και τις 12 ώρες την ημέρα. Τα εμπόδια ήταν πολλά στη διαδρομή, αλλά βοήθησε και η τύχη», είναι τα πρώτα λόγια που επισημαίνει στην «Ε».

Η 17χρονη ένιωσε μεγάλη ανακούφιση όταν επιτέλους είδε τις βαθμολογίες της, με την ένταση του προηγούμενου διαστήματος να μετατρέπεται εύλογα σε ένα ξέσπασμα από κλάματα. «Ο δρόμος είναι δύσκολος και δεν είναι ίδιος για όλους. Υπάρχει ένας μύθος πίσω από όλο αυτό. Δίνουμε ένα ειδικό βάρος στο όνομα των πανελληνίων. Πράγματι η διαδικασία είναι δύσκολη, η διαχείριση του άγχους και όλης γενικότερα της κατάστασης δεν είναι εύκολη», αναφέρει.

Όπως λέει μυστικό επιτυχίας δεν υπάρχει. «Κάθε άνθρωπος αντιμετωπίζει την κατάσταση διαφορετικά. Δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας. Αυτό όμως που μπορώ να πω, είναι ότι όσο κι αν απογοητευόμαστε δεν πρέπει να τα παρατάμε. Είχα καλή ψυχολογία στις εξετάσεις και είπα ότι πρέπει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου», σχολιάζει. Στο πλευρό της οι γονείς της και η γιαγιά της αλλά και οι καθηγητές της που με την διακριτική στάση τους της έδιναν θάρρος και δύναμη για να συνεχίσει τον αγώνα της. Και όταν αναζητούσε κάποιες ελάχιστες στιγμές χαλάρωσης, έβρισκε καταφύγιο στη μεγάλη της αγάπη, την μουσική και το πιάνο της.

Θεοδώρα Κιούλου: 19.050 μόρια. Απαιτείται καλή βάση που χτίζεται με τα χρόνια

Υψηλές πτήσεις σημείωσε η Θεοδώρα Κιούλου από το 1ο ΓΕΛ Κέρκυρας, η οποία με τα 19.050 μόρια που συγκέντρωσε, εισάγεται σε μια από τις πιο υψηλόβαθμες Σχολές, την Ιατρική. Βαθμολογήθηκε με 20 στη Φυσική, 19,9 στη Χημεία, 17,8 στη Βιολογία και 18,5 στην Έκθεση. Ο δρόμος ωστόσο για να φτάσει στο σήμερα ήταν μακρύς. «Οι πανελλήνιες είναι μια δοκιμασία που καλούμαστε να δούμε τις δυνατότητές μας. Δεν στηρίζονται σε δουλειά ενός χρόνου αλλά απαιτεί προσπάθεια ετών για να χτιστεί μια καλή βάση», αναφέρει.

Η αγωνία για τα αποτελέσματα την οδήγησε από το πρωί στο σχολείο της, προκειμένου να ενημερωθεί για τις επιδόσεις της, μην μπορώντας να περιμένει το sms από το υπουργείο Παιδείας. Αν και κάποιες επιφυλάξεις διατηρούσε για τη Βιολογία και την Έκθεση, ωστόσο οι φόβοι της διαψεύστηκαν. «Ακόμη δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Τώρα θέλω να ξεκουραστώ, να βγω και να βρω ένα σπίτι στην πόλη που θα σπουδάσω», μας λέει. Η επιλογή της για την Ιατρική ήταν απόλυτα συνειδητή και ύστερα από ενδελεχή έρευνα. «Είναι ένα επάγγελμα που σου δίνει την ευχαρίστηση, μέσα από τη δουλειά σου, να βοηθάς κάθε μέρα τους συνανθρώπους σου. Είναι δώρο να προσφέρεις», επισημαίνει.

Δίπλα της οι γονείς της και οι καθηγητές της τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο. «Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, τους εκπαιδευτικούς του σχολείου αλλά και τους καθηγητές Λουκά Κοβανή, Θεόδωρο Πανέτα και Τάσο Μίαρη», ανέφερε η ίδια. 

Δημήτρης Καλαμπόκης: 19.080 μόρια. Η προσήλωση στο στόχο και η καλή ψυχολογική διάθεση είναι το κλειδί

Ως μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά με πολύ διάβασμα περιγράφει τη φετινή, ο Δημήτρης Καλαμπόκης απόφοιτος του 2ου ΓΕΛ Κέρκυρας.  Η προσπάθειά του ωστόσο ανταμείφθηκε, αφού οι υψηλές βαθμολογικές του επιδόσεις τον φέρνουν κοντά στα όνειρά του με τα 19.080 μόρια που συγκέντρωσε. Ειδικότερα, στην Έκθεση βαθμολογήθηκε με  18,9,  στη Φυσική με 19,5, στη Χημεία με 18,6 και στα Μαθηματικά με  19,1. «Δεν είμαι σίγουρος ακόμη για τη Σχολή. Προσανατολίζομαι στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στην Αθήνα. Η Φυσική και η Πληροφορική μου αρέσουν πολύ και μέσα από τις σπουδές θα ανακαλύψω τα ενδιαφέροντά μου», τονίζει.

Στον προσωπικό του αγώνα πολύτιμοι συνοδοιπόροι του υπήρξε η οικογένειά του. Οι γονείς του μάλιστα, Λάμπρος Καλαμπόκης και Ελισάβετ Μέξα, με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, ανέλαβαν την προετοιμασία του στα Μαθηματικά. Στήριξη βρήκε όμως και από τους φροντιστές του Θεόδωρο Πανέτα, Μαρία Ρέβη και Έλενα Παπαδάτου στα μαθήματα της Φυσικής, της Χημείας και της Έκθεσης αντίστοιχα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ απευθύνει όμως και στους καθηγητές του σχολείου του, που τον στήριξαν σε αυτόν τον αγώνα.

Το ευοίωνο αποτέλεσμα δεν ήρθε πάντως αβίαστα, αφού το διάβασμα ήταν πολύωρο και  καθημερινό με την προετοιμασία να ξεκινάει από το καλοκαίρι της β’ λυκείου. Όσο για τα μυστικά της επιτυχίας του επισημαίνει δυο πράγματα.  «Η προσήλωση στο στόχο και η καλή ψυχολογική διάθεση είναι το κλειδί. Θα συμβούλευα όσους τώρα βρίσκονται στο στάδιο της προετοιμασίας για τις πανελλήνιες, να μην αφήνουν κενά στα μαθήματα, να είναι προσεκτικοί στο διάβασμα και συγκεντρωμένοι. Μπορεί στην αρχή να τα βρουν δύσκολα, όμως δεν χρειάζεται να αγχωθούν, γιατί υπάρχει χρόνος», καταλήγει.

ΦΩΤΟ: ΙΩΑΝΝΑ ΣΠΙΓΓΟΥ(ΑΡΙΣΤΕΡΑ) – ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΙΟΥΛΟΥ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ

Η Ζακινθυνή αριστούχος των Πανελλαδικών εξετάσεων

Πηγή

Back To Top