skip to Main Content
Σκληρά δεδομένα Fraport: Η Κεφαλονιά ανεβαίνει, αλλά όχι όσο οι ανταγωνιστές της

Σκληρά δεδομένα Fraport: Η Κεφαλονιά ανεβαίνει, αλλά όχι όσο οι ανταγωνιστές της

Σκληρά δεδομένα Fraport: Η Κεφαλονιά ανεβαίνει, αλλά όχι όσο οι ανταγωνιστές της

Η Fraport Greece παρουσίασε τα επίσημα στοιχεία για το πρώτο δεκάμηνο του 2025, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική πορεία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, τα οποία εξυπηρέτησαν συνολικά 35,3 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 2,7% σε σχέση με το 2024. Όπως τονίστηκε στην εκδήλωση ενημέρωσης με θέμα «Balancing Growth Through Shared Purpose», η διεθνής κίνηση αντιστοιχεί πλέον στο 81% του συνόλου, γεγονός που αναδεικνύει την ισχυρή εξάρτηση του ελληνικού τουρισμού από τις ξένες αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, το αεροδρόμιο «Άννα Πολλάτου» της Κεφαλονιάς κατέγραψε 886.000 επιβάτες στο πρώτο δεκάμηνο της χρονιάς, σημειώνοντας αύξηση 2,3% σε σύγκριση με πέρυσι. Η διεθνής κίνηση αντιστοιχεί στο 87% του συνόλου, επιβεβαιώνοντας ότι η Κεφαλονιά παραμένει ένας κατεξοχήν διεθνής τουριστικός προορισμός. Παρότι οι απόλυτοι αριθμοί δεν πλησιάζουν τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του Ιονίου, η τάση παραμένει θετική και σταθερή.

Σε επίπεδο σύγκρισης, η Ζάκυνθος καταγράφει 2.271.000 επιβάτες (+2,6%), υπερδιπλάσια κίνηση από την Κεφαλονιά, με τη διεθνή αγορά να αντιστοιχεί στο 96% του συνόλου. Η Κέρκυρα παρουσιάζει ακόμη πιο εντυπωσιακές επιδόσεις, με 4.555.000 επιβάτες (+6%), επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως ένα από τα ισχυρότερα αεροδρόμια της Fraport, με ποσοστό διεθνούς κίνησης στο 91%.

Το Άκτιο, από την άλλη, βρίσκεται πολύ κοντά στα μεγέθη της Κεφαλονιάς με 874.000 επιβάτες, αλλά σημειώνει πολύ μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, φτάνοντας το 6,2%. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα τελευταία χρόνια το Άκτιο όχι μόνο μας “έφτασε” από άποψη επισκεψιμότητας, αλλά πλέον τείνει να ξεπεράσει την Κεφαλονιά σε ρυθμό αύξησης και δυναμική, διαθέτοντας μάλιστα και το υψηλότερο ποσοστό διεθνών αφίξεων στη χώρα, στο 99%.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η Κεφαλονιά βρίσκεται σε αναπτυξιακή πορεία, αλλά παραμένει πίσω σε απόλυτους αριθμούς συγκριτικά με τους άμεσα ανταγωνιστικούς προορισμούς του Ιονίου. Η αύξηση της συνδεσιμότητας, η ενίσχυση των αεροπορικών δρομολογίων και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για να μπορέσει το νησί να ακολουθήσει τον ρυθμό της Ζακύνθου και της Κέρκυρας, αλλά και να αντιμετωπίσει την ανερχόμενη δυναμική του Ακτίου.

Η συνολική εικόνα του 2025, όπως υπογράμμισε και η διοίκηση της Fraport, αναδεικνύει την ανθεκτικότητα και τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού, αλλά ταυτόχρονα επιβεβαιώνει την ανάγκη για πιο ισορροπημένη ανάπτυξη ανάμεσα στις περιοχές. Για την Κεφαλονιά ειδικότερα, το στοίχημα παραμένει η στρατηγική ενίσχυση της ζήτησης και η προσέλκυση νέων αγορών, ώστε τα επόμενα χρόνια να καταγράψει ακόμη ισχυρότερη άνοδο στην αεροπορική της κίνηση.

Πηγή

Back To Top